Lista.

I brist på saker att göra!



1) VAD GJORDE DU FÖR TIO ÅR SEDAN?
Då var jag tio år och gick i trean? Tror jag, lekte med mina vänner och byggde kojor.

2) VAD GJORDE DU FÖR ETT ÅR SEDAN?
Då gick jag sista året på gymnasiet, med välrdens bästa klass. Och älskade min pojkvän.
Tror jag var ganska glad.

3) FEM SNACKS DU GILLAR?
Popcorn, pepparchips, sura körsbär, chillinötter och så polkagrisar.

4) FEM SÅNGER DU KAN HELA TEXTEN TILL?
Håkan Hellström- Gårdakvanar och skit
Laleh- Bjurö klubb
the tough alliance- koka kola veins
Hello saferide- Get sick soon
Håkan Hellström- Shelly

5) FEM SAKER DU SKULLE GÖRA OM DU VAR MILJARDÄR?
Köpa bästa lägenheten
Resa jorden runt
skänka
bo i Paris halva året
shoppa...(hehehe)


6) FEM DÅLIGA VANOR?
Blir lätt sur.
Blir jättejätte arg om någon sjunger fel text i låtar jag tycker om.
Är nog ganska så lat.
Skjuter upp saker.
Äter lite för mycket godis.

7) FEM SAKER DU GILLAR ATT GÖRA:
Laga mat.
Äta mat.
Baka.
Hångla.
klappa på mjuka djur.

FEM SAKER DU ALDRIG SKULLE KLÄ DIG I, ELLER KÖPA:
Byxor.
Evisu.
crooks.
Stringbikini.
Hawaiiskjorta.



PS, stal denna lista från Niotillfem.

Puss


Kommentarer
Postat av: Julia

hej!

allt bra?:)

2011-12-10 @ 22:23:55
URL: http://juliaofsweden.webblogg.se/
Postat av: claudia

allt bra? :)

2011-12-11 @ 12:29:39
URL: http://alwaysclaudia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0