15.36




När sötsuget smög sig på så försökte jag göra brända mandlar för första gången.
Men nej då, dom smakade inte alls bra, mandeln blev liksom alldeles mjuk och inte alls god.:(
Men då fick jag en idé! Värma skumtomtar i mikron, tänkte liksom som grillade marshmallows.
Men nej.
När dom kom ut ur mikron luktade tomtarna svett och smakade bara helt artificiellt.
Jag ska tydligen inte äta godis idag?!
dåligt. Plus detta fick jag googla två ord i detta inlägg så jag inte skulle stava fel. buuuuh

pusshejdå.

Kommentarer
Postat av: KeyYo- skall tas med en nypa salt!

- ASCOOOOOOL!



_________________________________________________

KeyYo - bloggen som skruvar upp ditt humör till högsta volym med videobloggar och inlägg fulla av hela ansiktet fullt i läppstift, rullande på golvet och galet poserande!

2011-12-13 @ 16:40:17
URL: http://keyyo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0