15.19

Tänkte att jag kanske skulle berätta lite om mig själv.
Om mig:
Jag heter alltså Lina, är 19 år och bor en bit utanför Göteborg.
Jag går sista året på gymnasiet, där jag läser estet media med inriktning på form och rum.
Jag bor fortfarande hemma, med min mamma och pappa och min lilla hund.
Men har även två syskon, en storebror som är 28 år och en storasyster som snart fyller 23.
Min bror bor ganska när mig, men min syster bor just nu i Stöten, Sälen där hon jobbar.
Fritid:
På min fritid tycker jag om att vara med min pojkvän eftersom hag går i skolan hela veckorna.
Men även att bara vara själv och ta det lugnt.
På helgerna brukar jag alltid försöka hitta på något spännande att hitta på, vilket inte alltid går så bra, men jag jobbar på det!
Jag jobbar även lite ibland, då jobbar jag inom hemtjänsten och jag trivs jättebra!
Jag tycker om att laga mat och att träna.
Musik:
Jag har ganska blandad musik smak, men några favoriter är Lily Allen, Håkan Hellström, MGMT, Yann Yiersen och Regina Spektor.
Kläder:
Det är väl samma här, jag är ganska kluven när det gäller min klädstil. Men en sak är säker, det är att jag ALDRIG använder byxor, inte shorts heller för den delen. Jag passar helt enkelt inte i det.
Jag älskar klänningar och kjolar. Men även väskor. Har säkert tusen.
Mina favorti affärer är nog, Zara, ASOS,H&M och Monki, men även vintage och seckond hand!(även om jag inte alltid har tålamod att kolla runt bland alla fantastiska klänningar och blusar)
Ja, då vet ni lite om mig nu då! Om ni orkar läsa vill säga.
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0